Google Classroom:

Leerlingen die met Classroom werken kunnen via klikken op onderstaande afbeelding op Classroom geraken.

Neem zeker ook nog eens een kijkje op de “hoe raak ik van thuis uit op Classroom handleiding?”

Voor overige leerlingen zetten we materiaal klaar op onze portaalpagina. Sommige juffen en meesters van oudere klassen contacteerden u ook via uw mail (controleer spam) of via het schooladres van uw zoon of dochter. (vb voornaam.naam@dewaterlelieschool.be) Gelieve dit op te volgen indien mogelijk.

Filmpjes leesgebaren:

Bij het aanbrengen van de letters gebruiken we leesgebaren. We vertrekken van de klank die ondersteund wordt door een leesgebaar en een steunprent/basiswoord. Onze leesgebaren zijn een schooleigen variant op de gebaren van Borel-Maisonny.

Hieronder vindt u van alle klanken een filmpje, zo kan u uw kind maximaal ondersteunen tijdens het lezen.
Klik op de afbeelding hieronder om de map met alle leesgebaren te openen.

Op school werken de leerlingen met een leerlingenportaal:1

We bundelen er materiaal in de verschillende thema’s alsook blijvende oefensites die geordend zijn per niveau. Gebruik dit gerust thuis om te spelen en te oefenen.

Kind-Portaal de Waterlelie.

Algemene websites :11