Centen sparen voor onze school. TROOP EN DEEL JE MEE?

Hoi, kopen jullie ook vaak online?

Met TROOPER kunnen jullie de kas van onze school spijzen zonder zelf 1 euro meer te moeten uitgeven!!!

HOE WERKT HET?

Wel dat kan via de Trooperpagina van onze school –> https://www.trooper.be/waterlelie Voor je jouw bankkaart bovenhaalt, is het belangrijk om te weten hoe Trooper precies in elkaar zit.

1. Elke vereniging heeft een unieke Trooperpagina, zoals deze van onze school De Waterlelie
  2. Op deze pagina staan links naar vele courante webshops.
  3. Als je via die links op de Trooperpagina van onze school naar de webshop surft, weet de shop welke vereniging jij wil steunen.
  4. De link doet het werk, en jij kan gewoon shoppen zoals je normaal shopt, zonder €1 extra uit te geven.
  5. Van elke aankoop die jij doet, gaat er een percentje naar onze school. Iedereen blij!

En laatste stap: zeg dit voort en maak familie, vrienden, buren, kennissen warm om ook voor onze school te troopen!

Hoe meer dit bericht gedeeld kan worden hoe beter. Al die ‘kleine moeiten’ brachten onze school al meer dan €500 op!

ALVAST DIKKE MERCI 😉 en delen he …

meer info nodig? Neem contact op met meester Tom.