Met de kleinsten naar de Engelenhoeve – Woutershuis

Na een veel te lange tussenpauze door corona konden onze 2 jongste klassen vandaag eindelijk weer genieten van een mooi tocht met de huifkar in de Engelenhoeve – Woutershuis.
Tussen twee plensbuien in genoten de kinderen van de tocht, het mooie uitzicht en de prachtige ervaring op de koets. Het geluid van de hoeven maakt iedereen super enthousiast en de kinderen kunnen één voor één even vooraan in de koets gaan kijken hoe Texas en Wolkje ons vooruit trokken.

Echt genieten dus!

Na de tocht is er nog tijd om alle dieren (eendjes, konijntjes, visjes) te bekijken, te spelen met de hondjes en te spelen met de verschillende voorzieningen in de tuin.

Er is ook een prachtige snoezelruimte aanwezig.

Dit alles wordt door de bewoners van de Engelenhoeve kosteloos aangeboden voor onze kinderen, maar daarnaast ook voor 1000en andere kinderen het hele jaar door!

Bedankt!

Neem gerust een kijkje op hun website https://www.woutershuis.be

Klik hier voor alle foto’s!!!

(meer foto’s volgen)