Beste ouders,

Gisteren werd door de overheid beslist om de scholen verder dicht te houden tot en met 3 mei.

Er wordt in deze periode verder noodopvang georganiseerd voor leerlingen met ouders in de zorg- en veiligheidssector en voor ouders die zelf niet kunnen instaan voor de opvang van hun kind

De leerkrachten bezorgen de komende weken taken aan uw kind om de gekende leerstof verder in te oefenen, te verdiepen. In samenspraak met onze leerkrachten wordt er geen nieuwe leerstof aangeboden omdat deze voor onze leerlingen op een specifieke manier wordt aangeleerd door hun leerkracht. De nieuwe leerstof zal ons personeel met veel plezier aan uw kind aanbieden zodra de scholen weer opengaan. Dank voor uw begrip.

Voor lichamelijke opvoeding wordt een vrijblijvend aanbod gedaan via facebook.

De leerkrachten proberen zo goed als mogelijk met u contact te houden, zodat vragen of problemen kunnen opgelost worden. U kan natuurlijk ook altijd de school contacteren op het nummer 056/ 41 77 23 of 0498/54 57 39. Wij hopen dat wij u en uw kind op deze manier kunnen ondersteunen om de leerstof verder in te oefenen.

Wij wachten nu de verdere richtlijnen af rond busvervoer, speeltijden, middagmaal nemen, … Deze zaken zijn wij hier schoolintern ook verder aan het bekijken.

Wij danken u massaal om alle maatregelen goed op te volgen, maar nu moeten we nog wat geduld hebben …

Het Waterlelieteam